Call Center/zastrzeganie kart i bankowości elektronicznej

 

Call Center to całodobowa infolinia dla klientów dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, prowadzona przez bank zrzeszający SGB-Bank S.A. Informacja telefoniczna dla klientów obsługiwana jest przez konsultantów Call Center pod numerem:

 

800 888 888 (bezpłatne połączenie)

lub w przypadku telefonu z zagranicy:

+48 61 647 28 46  (opłaty zgodne z taryfą operatora)

Na infolinii można uzyskać pomoc m.in. w zakresie:

    1. doradztwa oraz przyjmowania zgłoszeń dotyczących technicznej obsługi bankowości mobilnej, tj. aplikacji SGB Mobile, usługi BLIK, portfeli cyfrowych Google Pay, Apple Pay, Fitbit Pay, Garmin Pay, Xiaomi Pay
    2. doradztwa oraz przyjmowania wniosków w zakresie kart płatniczych, usługi 3D Secure, zatrzymania karty w bankomacie
    3. aktywacji/zablokowania/zastrzeżenia karty
    4. informacje o lokalizacji placówek i bankomatów
    5. zasad bezpieczeństwa wykonywanych transakcji, w tym pomoc w bankowości internetowej (ogólne informacje)
    6. zrzeszeniowej oferty produktowej.

Zastrzeganie kart płatniczych
Zagubioną, skradzioną lub nieprawnie użytą kartę należy jak najszybciej zastrzec. Można tego dokonać w aplikacji mobilnej Nasz Bank, w Internet Bankingu jak również osobiście w dowolnej placówce Banku lub telefonicznie pod numerami tel.:

  • 800 888 888 (bezpłatne połączenie) – infolinia Call Center SGB,
  • +48 828 828 828 (opłata zgodna z cennikiem operatora) – zastrzeżenie dokonane w Polsce przez ogólnopolski system zastrzegania kart: po podaniu nazwy Banku „Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu” połączenie zostanie przekierowane na infolinię banku zrzeszającego SGB-Banku S.A.

Powyższe numery dostępne są przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Uwaga! Nie można posługiwać się kartą zastrzeżoną. Jeśli uda się ją odzyskać, należy ją zniszczyć. Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.

Dowiedz się, jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej.

Zastrzeganie środków identyfikacji elektronicznej

Zastrzeżenia wydanych środków identyfikacji elektronicznej (np. dostęp do usługi Internet Banking) można dokonać:

  • osobiście w dowolnej placówce Banku,
  • telefonicznie w godzinach pracy Banku w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku (wykaz placówek Banku wraz z danymi teleadresowymi)
  • w Internet Bankingu
  • w aplikacji mobilnej Nasz Bank (klikając przy wylogowywaniu "Zablokuj dostęp do bankowości elektronicznej")

Blokowanie dostępu do aplikacji mobilnej Nasz Bank
Dostęp do aplikacji mobilnej Nasz Bank można zablokować poprzez:

  • w aplikacji Nasz Bank →Zablokuj dostęp do bankowości elektronicznej (blokowany jest też Internet Banking)
  • z poziomu serwisu bankowości internetowej: Ustawienia → Kanały dostępu i urządzenia → Usuń urządzenie mobilne,
  • osobiście w dowolnej placówce Banku.