Call Center to całodobowa infolinia dla klientów dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, prowadzona przez bank zrzeszający SGB-Bank S.A. Informacja telefoniczna dla klientów obsługiwana jest przez konsultantów Call Center pod numerem:
800 888 888 (bezpłatne połączenie)
lub w przypadku telefonu z zagranicy:
+48 61 647 28 46 (opłaty zgodne z taryfą operatora)
Na infolinii można uzyskać pomoc m.in. w zakresie:
Zastrzeganie kart płatniczych
Zagubioną, skradzioną lub nieprawnie użytą kartę należy jak najszybciej zastrzec. Można tego dokonać w aplikacji mobilnej Nasz Bank, w Internet Bankingu jak również osobiście w dowolnej placówce Banku lub telefonicznie pod numerami tel.:
Powyższe numery dostępne są przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.
Uwaga! Nie można posługiwać się kartą zastrzeżoną. Jeśli uda się ją odzyskać, należy ją zniszczyć. Zastrzeżenie karty nie może być odwołane.
Dowiedz się, jak bezpiecznie korzystać z karty płatniczej.
Zastrzeganie środków identyfikacji elektronicznej
Zastrzeżenia wydanych środków identyfikacji elektronicznej (np. dostęp do usługi Internet Banking) można dokonać:
Blokowanie dostępu do aplikacji mobilnej Nasz Bank
Dostęp do aplikacji mobilnej Nasz Bank można zablokować poprzez:
Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu z siedzibą w Łowiczu, ul. Stary Rynek 18, 99-400 Łowicz, zarejestrowany w Rejestrze Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040238, NIP 8340000658, REGON 000502581.