BLIK

Co to jest BLIK?

to sposób płatności dostępny dla klientów BSZŁ w Łowiczu w aplikacjach: Nasz Bank, SGB Mobile. To 6-cyfrowy kod, który pozwala m.in. na:

  •  bezpieczne natychmiastowe płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych,
  •  wypłatę i wpłatę gotówki w bankomatach.

Jak płacić BLIKiem w Internecie?

  1. Wybierz „Płatność BLIK”.
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
  3. Wpisz kod na stronie internetowej.
  4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

  Jak płacić BLIKIEM w sklepie?

  1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
  2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej
  3. Wpisz kod na terminalu.
  4. Potwierdź płatność w aplikacji mobilnej.

 Jak wypłacać BLIKiem w bankomacie?

  1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
  2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
  3. Wybierz kwotę wypłaty.
  4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej i wpisz go w bankomacie.
  5. Potwierdź płatność w aplikacji mobilnej.

 Dowiedz się więcej o BLIKu na oficjalnej stronie usługi www.blik.com.

 

 Jak zacząć korzystać z BLIKa w aplikacji Nasz Bank?

Usługę BLIK w aplikacji Nasz Bank aktywujesz za pomocą jednego kliknięcia (w ustawieniach aplikacji).

Kod BLIK możesz wygenerować po zalogowaniu, na ekranie głównym aplikacji.

Aplikację znajdziesz w:

  • Google Play (pobierz "NASZ BANK")
  • App Store (pobierz NASZ BANK BSZŁ w Łowiczu).

Więcej o aplikacji Nasz Bank.

Regulamin BLIK w aplikacji Nasz Bank

 

 Jak zacząć korzystać z BLIKa w aplikacji SGB Mobile?

Aktywacja usługi po kliknięciu na logo BLIK na głównym ekranie aplikacji.

Kod BLIK możesz wygenerować przed zalogowaniem (z ekranu logowania) lub po zalogowaniu - z dolnego menu na ekranie głównym.

Aplikacja SGB Mobile jest dostępna w Google Play i w App Store.

Więcej o aplikacji SGB Mobile