24.10.2024

System antyfraudowy

Od 28 października 2024 r., w związku z wprowadzeniem rozszerzonego systemu antyfraudowego, wszystkie transakcje klientów realizowane w bankowości internetowej oraz w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane.

Co to oznacza?

Każda transakcja w bankowości internetowej będzie sprawdzana pod kątem potencjalnych oszustw (fraudu). Dzięki temu będziemy mogli skuteczniej wykrywać nietypowe operacje oraz podejrzane działania na kontach klientów. W wyniku tej analizy przelew może zostać tymczasowo wstrzymany do potwierdzenia lub całkowicie odrzucony.

Co w takiej sytuacji?

1. Możesz otrzymać /otrzymasz powiadomienia (SMS lub powiadomienia push w aplikacji „Nasz Bank”) z następującą treścią:

Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”

Nadawcą wiadomości będzie „SGB.

2. Po otrzymaniu wiadomości skontaktuj się z infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.


Dodatkowe informacje

W pierwszym miesiącu działania systemu antyfraudowego może wystąpić większa liczba zatrzymywanych transakcji.

Prosimy o wyrozumiałość.

 

 

Pozdrawiamy

BSZŁ w Łowiczu

Pokaż wszystkie aktualności