Od 28 października 2024 r., w związku z wprowadzeniem rozszerzonego systemu antyfraudowego, wszystkie transakcje klientów realizowane w bankowości internetowej oraz w aplikacji „Nasz Bank” będą monitorowane.
Każda transakcja w bankowości internetowej będzie sprawdzana pod kątem potencjalnych oszustw (fraudu). Dzięki temu będziemy mogli skuteczniej wykrywać nietypowe operacje oraz podejrzane działania na kontach klientów. W wyniku tej analizy przelew może zostać tymczasowo wstrzymany do potwierdzenia lub całkowicie odrzucony.
Co w takiej sytuacji?
1. Możesz otrzymać /otrzymasz powiadomienia (SMS lub powiadomienia push w aplikacji „Nasz Bank”) z następującą treścią:
„Wstrzymaliśmy do analizy Twoją transakcję na kwotę XXX o tytule XXX z dnia XXX. Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
„Ze względów bezpieczeństwa odrzuciliśmy Twoją transakcję na kwotę XXX z dnia XXX o tytule XXX . Skontaktuj się z infolinią SGB 800 888 888 lub 61 647 28 46.”
Nadawcą wiadomości będzie „SGB”.
2. Po otrzymaniu wiadomości skontaktuj się z infolinią SGB, aby potwierdzić lub odrzucić transakcję.
Dodatkowe informacje
W pierwszym miesiącu działania systemu antyfraudowego może wystąpić większa liczba zatrzymywanych transakcji.
Prosimy o wyrozumiałość.
Pozdrawiamy
BSZŁ w Łowiczu
Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu z siedzibą w Łowiczu, ul. Stary Rynek 18, 99-400 Łowicz, zarejestrowany w Rejestrze Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040238, NIP 8340000658, REGON 000502581.