W opiniach klientów przelew na telefon BLIK to jedna z najchętniej wykorzystywanych usług w aplikacjach bankowych. Umożliwia natychmiastowe przekazanie pieniędzy na rachunki w różnych bankach, które obsługują te funkcję BLIKA. Usługa cieszy się szczególną popularnością wśród młodych klientów.
Obecnie już ponad 10 milionów użytkowników bankowych aplikacji mobilnych w Polsce może wysyłać i odbierać tego typu przelewy. Oznacza to, że od teraz klienci Banku Spółdzielczego Ziemi Łowickiej w Łowiczu będą mogli przekazać pieniądze swoim znajomym natychmiast, także do innego banku.
Jak korzystać z przelewów BLIK na telefon w SGB Mobile?
Jak odbierać przelewy BLIK na telefon? Po zalogowaniu do SGB Mobile wejdź w zakładkę Profil, a następnie w ustawienia BLIK - wprowadź swój numer telefonu do odbierania przelewów BLIK. Podaj nadawcy przelewu swój numer telefonu, a po chwili środki zostaną zaksięgowane na Twoim koncie.
Jak wysyłać przelewy BLIK na telefon? Po zalogowaniu do SGB Mobile w głównym oknie aplikacji kliknij na logo BLIK - w lewym dolnym rogu wybierz "Przelew na telefon BLIK", wprowadź nazwę odbiorcy, jego numer telefonu oraz kwotę jaką chcesz przelać. Po chwili przelew zostanie zaksięgowany na koncie odbiorcy.
Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu z siedzibą w Łowiczu, ul. Stary Rynek 18, 99-400 Łowicz, zarejestrowany w Rejestrze Przedsiębiorców w Sądzie Rejonowym dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000040238, NIP 8340000658, REGON 000502581.